Aanvulling part II

30 november 2015 - Apollo Bay, Australië

Oke ik drukte net per ongeluk al direct op publiceren en je kunt ze schijnbaar dan niet meer aanpassen, bij deze nog het einde wat ik in gedachte had. Let bij de vorige niet op spel en taalfouten etc geen zin alles eruit te halen met zo'n lang verhaal.

Maargoed het weer is dus vanavond en morgen waarschijnlijk wat slechter 15 graden met regen. Dit weerhield ons er niet van om op the great ocean road ook echt the ocean in te gaan. In een zwembroekje en slippers gingen we door de regen de camping af naar het strand en zijn we de zee even in geweest. Naar mijn idee moet de nieuwjaarsduik zo ongeveer voelen, Toen maar even warm gedouched en gegeten.

Hierna ben ik aan dit, achter veel te lange, verhaal begonnen om iedereen in Nederland een beetje op de hoogte te houden. Ik zal proberen het de volgende keer wat korter te houden, maar als het niet bevalt dan lees je het toch fijn niet.

Al met al zijn de eerste 3 weken echt voorbij gevlogen en kan ik soms nog steeds niet bevatten waar we zijn als we ergens stoppen om even van het uitzicht te genieten ofzo. Met nog zo'n 10 dagen camper en 14 dagen Australië te gaan kijken we al met een schuin oog naar Azië en wat we daar allemaal kunnen doen. De mensen in Nederland worden in ieder geval zeker niet vergeten en door de Australische simkaart kunnen we ook zo en dan wat contact hebben en alle nieuws in Nederland een beetje volgen.

Misschien dat ik voor het einde van Australië nog een blogje tussendoor doe maar anders komt er weer een zodra we terug zijn in Sydney half december.

Teun ligt inmiddels in de camper wat te snurken dus ik brei er ook een eind aan. De groeten met 10 uur tijdverschil vanaf the great ocean road en welterusten!